Doprava a platba
Tato stránka je součástí Obchodních podmínek.
Možnosti dopravy - Dodací podmínky
Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě zasíláme prostřednictvím České pošty nebo využíváme služeb dopravních společností WEDO. V případě nadměrně těžkých (nad 50 kg) nebo balíků větších rozměrů zasíláme zboží dopravci Česká pošta nebo PPL Sprint/DHL. Zboží si také můžete vyzvednout osobně na naší provozovně v Bílovci, adresu najdete v kontaktu. V případě nesprávného výpočtu ceny poštovného eshopem Vás budeme kontaktovat a cena poštovného může být následně upravena podle ceníku.
Pro dopravu společností WEDO nebo DHL je nutné k objednávce uvést Vaše telefonní číslo, aby Vás řidič mohl kontaktovat ve chvíli, kdy k Vám poveze balík. V případě dopravy Českou poštou nebo WEDO je na uvedené telefonní číslo také zasíláno oznámení o stavu přepravy balíku. Takže budete ihned vědět, že dopravce balík převzal nebo kdy Vám jej bude doručovat.
Poštovné ZDARMA platí pouze u zboží, které je označeno jako „doprava zdarma“ a to dopravcem dle našeho výběru (převážně Českou poštou). Poštovné zdarma neplatí pro velkoobchodní prodej a je nabízeno pouze pro Českou republiku.
Ceny poštovného níže jsou uvedeny včetně DPH.
Důležité pro Slovenské zákazníky
Cena za zboží bude účtována vždy v Českých korunách. V případě objednání na dobírku dopravce tuto cenu přepočítá podle aktuálního kurzu na €uro v den doručování na Slovensku.
Pokud chcete nakoupit zboží na firmu bez DPH, napište prosím tento požadavek do poznámky k objednávce. Je nutné v objednávce vyplnit DIČ a celou adresu firmy.
Česká pošta - ceník poštovného a balného (pouze ČR)
Balík „Do ruky“
- 0 - 30 kg: 149 Kč
- 30 - 50 kg: 219 Kč
- dobírka: + 40 Kč
Balík do "Balíkovny"
- 0 - 15 kg: 99 Kč
- dobírka: +40 Kč
- služba je dostupná pouze pro vybrané produkty s menšími rozměry
Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku a datem doručení.
V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/ , kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu nebo emailu můžete změnit termín nebo místo pro doručení své zásilky.
Standardní úložná doba balíku je 7 dní, tuto dobu lze zdarma na požádání u Vaší pošty prodloužit až na 15 dní. Toto lze provést online nebo telefonicky na poště. Tzn., že v případě neúspěšného doručení nebo nevyzvednutí leží balík na poště a po uplynutí úložné doby se vrací odesílateli. Sledování zásilek je možné na adrese: www.postaonline.cz/trackandtrace/
Z důvodu striktního omezení rozměrů lze přepravu Balík do Balíkovny vybrat pouze za následujících podmínek:
- hmotnost, rozměry, objem a nejdelší strana balíku musí splňovat podmínky přepravce
PPL - ceník poštovného a balného (pouze ČR)
PPL Private - vnitrostátní balíková doprava – pouze ČR
- 0 - 30 kg: 149 Kč
- 30 – 50 kg: 219 Kč
- dobírka: + 40 Kč
PPL Parcelbox nebo Parcelshop
- 0 - 30 kg: 99 Kč
- dobírka: + 40 Kč
- služba je dostupná pouze pro vybrané produkty s menšími rozměry
Sledování zásilek je možné na adrese: www.ppl.cz
Z důvodu striktního omezení rozměrů lze přepravu do Parcelboxu nebo Parcelshopu vybrat pouze za následujících podmínek:
- hmotnost, rozměry, objem a nejdelší strana balíku musí splňovat podmínky přepravce
WeDo - ceník poštovného a balného (ČR i SR)
WeDo vnitrostátní balíková doprava – pouze ČR
- 0 - 30 kg: 149 Kč
- 30 – 50 kg: 219 Kč
- dobírka: + 40 Kč
WeDo mezinárodní balíková doprava na Slovensko (platba pouze na dobírku nebo kartou přes eshop)
- 0 - 30 kg: 250 Kč
- 30 - 50 kg: 350 Kč
- dobírka: + 60 Kč
- nad 50 kg: nenabízíme
- (platbu na bankovní účet neumožňujeme kvůli vysokým poplatkům za převod ze zahraničí)
- maximální rozměry balíku: 120x80x60 cm
Sledování zásilek je možné na adrese: www.wedo.cz
Zásilkovna - ceník poštovného a balného (ČR i SR)
- 0 - 5 kg: 99 Kč
- dobírka: + 40 Kč
- služba je dostupná pouze pro vybrané produkty s menšími rozměry
Sledování zásilek je možné na adrese: www.zasilkovna.cz
Z důvodu striktního omezení rozměrů lze přepravce vybrat pouze za následujících podmínek:
- hmotnost, rozměry, objem a nejdelší strana balíku musí splňovat podmínky přepravce
Paletová doprava Česká pošta nebo PPL Sprint (pouze ČR)
- doprava balíků nadměrných rozměrů a balíků těžších než 50 kg
- cena za každou paletu je 1700 Kč
- dobírka: + 40 Kč
Osobní odběr - BÍLOVEC
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží na provozovně. Možná je i platba předem na účet a následné vyzvednutí zboží na provozovně. Na této pobočce je možné zaplatit platební kartou.
Adresa provozovny pro osobní odběr v Bílovci (prodejna a hlavní sklad)
- KAXL s.r.o., Dukelská 240/16, 743 01 Bílovec, Mapa->
- Provozní doba: Po - Pá 8:00 - 17:00
- Parkoviště ve dvoře
- Vchod do prodejny je z hlavní cesty
Osobní odběr - HobyBOX
Zboží si můžete objednat v vyzvednout v našem HobyBOXu až když se vám to hodí. Objednávku je nutné uhradit předem buď přes platební bránu na eshopu nebo bank. příkazem. Po zaplacení vyčkejte, než zboží vložíme do boxu a následně vám dorazí SMS zpráva, ve které najdete PIN pro vyzvednutí. Do HobyBOXu lze objednat zboží pouze menších rozměrů.
Adresa HobyBOXu:
- Dukelská 240/16, 743 01 Bílovec, Mapa->
- Provozní doba: non-stop
Osobní odběr - ŠENOV U NOVÉHO JIČÍNA
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží na provozovně. Možná je i platba předem na účet a následné vyzvednutí zboží na provozovně. Na této pobočce je možné zaplatit platební kartou.
Adresa provozovny pro osobní odběr v Šenově u Nového Jičína (prodejna)
- Dukelská 589, 742 42 Šenov u Nového Jičína, Mapa->
- Provozní doba: Po - Pá 7:30 - 12:00 a 12:30 - 16:00
Možnosti platby - Platební podmínky
Dobírka - nejjednodušší a nejrychlejší způsob
Objednané zboží Vám zašleme na dobírku, což znamená, že toto zboží uhradíte v hotovosti řidiči při převzetí balíku. Poštovné a balné účtujeme dle výše uvedených cen. Tato služba je zpoplatněna částkou 40 Kč. (Při zaslání na Slovensko je dobírkový poplatek 60kč).
Při zaslání balíku na Slovensko uvádíme cenu v Kč a dopravce následně přepočítá cenu na €uro podle aktuálního kurzu ČSOB banky.
Platba předem na bankovní účet
Po potvrzení objednávky odešlete platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby) a zboží naskladněno. Číslo našeho účtu je 43-5598750297/0100 a variabilní symbol (VS) je číslo objednávky. Na vyžádání můžeme vystavit zálohovou fakturu.
UPOZORNĚNÍ: Tento způsob platby není možné využít ze zahraničních bankovních účtů.
Online platba, platba platební kartou VISA nebo MasterCard
Při placení na internetu jde především o rychlost a bezpečnost.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
UPOZORNĚNÍ: Tato služba umožňuje zaplatit ihned po odeslání objednávky přes eshop. Nejedná se o platbu kartou na dobírku dopravci při převzetí zboží.
Twisto Pay - www.twisto.cz
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, zapsanou v OR vedeném MS v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 (dále jen “Twisto”) na základě postoupení pohledávky na úhradu celkové kupní ceny s prodlouženou splatností na společnost Twisto, a to za podmínek uvedených ve Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO".
Kupující volbou služby Twisto prohlašuje, že je svéprávný a starší 18 let a zároveň si je vědom toho, že služba platba “Twisto” je určena pouze osobám splňujícím uvedené požadavky.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany společnosti Twisto, je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne odeslání zboží či služby.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením zaslaným elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží či služby Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“. Kupující bere na vědomí, že v případě využití služby “Twisto” je tato objednávka závazná a neslouží jako rezervace zboží či služeb.
Kupující souhlasí s tím, že volbou služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení žádosti společností Twisto, akceptuje Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Nákup na splátky ESSOX
Jak nakupovat na splátky přes e-shop s úvěrem od ESSOXu?
- Vložíte nakupované zboží do košíku
- Zvolíte úhradu pomocí splátek ESSOX
- Dokončíte objednávku na e-shopu
- Budete přesměrováni na on-line žádost o úvěr na stránky ESSOX
- Vyplníte žádost o úvěr a odešlete ji
- Dojde ke schválení žádosti o úvěr
- Zvolíte způsob podpisu smlouvy (online SMS nebo vlastnoruční podpis papírové smlouvy)
- ESSOX provede kontrolu smlouvy a informuje prodejce, aby odeslal zboží
- Prodejce odesílá zboží zákazníkovi
Více informací včetně specifikace služby a podmínek najdete na webu https://www.essox.cz/nakup-na-splatky
Převzetí zboží
Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás emailem nebo telefonicky.
Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce a veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, zákazník nahlásí škodu na zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Tím se výrazně urychlí a zjednoduší proces reklamace.
Přišel Vám poškozený balík?
V případě, že je balík doručován dopravcem GEIS
- Před převzetím zásilky si prosím zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud obal jeví známky poškození, tak je nutné napsat přímo do doručujícího listu konkrétní výhradu (např. díra v kartonu, promáčknutý roh zásilky apod.). Následně ihned po odjezdu řidiče si prosím zkontrolujte obsah zásilky. Pokud je obsah zásilky poškozený, tak prosím neprodleně informujte o této skutečnosti společnost KAXL s.r.o.. Společnost KAXL s.r.o. již reklamaci dořeší s dopravcem, společností Geis Parcel CZ.
- O stavu poškozené zásilky pořiďte fotografie kartonu a zboží.
- Dopravce si pro zboží přijede a doručí jej zpět odesílateli.
- Důležité: Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
- Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.
V případě, že balík byl doručen dopravcem PPL nebo DHL
- Zavolejte na infolinku dopravní společnosti a nahlaste, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku. Tel. číslo najdete na přepravním štítku na balíku.
- Dopravce si pro zboží přijede a doručí jej zpět odesílateli.
- Důležité: Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
- Při předání zboží dopravci dostanete „záznam o škodě“, na jehož základě Vám zboží můžeme vyměnit. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.
- Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.
V případě, že balík byl doručen Českou poštou
- Balík je nutné doručit na pobočku České pošty a ohlásit na přepážce, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku.
- Důležité: Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
- Po předání zboží dopravci dostanete reklamační protokol.
- V případě uznání reklamace vrací dopravce balík zpět odesílateli. V případě zamítnutí reklamace vrací dopravce balík zpět příjemci. V obou případech Vám dopravce předá vyjádření o reklamaci. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.
- Poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží a případného vyzvednutí poškozeného zboží.
- DŮLEŽITÉ: Pracovnice na přepážce není oprávněna rozhodovat o oprávněnosti reklamace. I v případě, že by reklamace nebyla poštou uznána, tak Vám na základě vyjádření pošty zboží vyměníme.