Tato stránka je součástí Obchodních podmínek.
Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě zasíláme prostřednictvím České pošty nebo využíváme služeb dopravních společností WEDO. V případě nadměrně těžkých (nad 50 kg) nebo balíků větších rozměrů zasíláme zboží dopravci Česká pošta nebo PPL Sprint/DHL. Zboží si také můžete vyzvednout osobně na naší provozovně v Bílovci, adresu najdete v kontaktu. V případě nesprávného výpočtu ceny poštovného eshopem Vás budeme kontaktovat a cena poštovného může být následně upravena podle ceníku.
Pro dopravu společností WEDO nebo DHL je nutné k objednávce uvést Vaše telefonní číslo, aby Vás řidič mohl kontaktovat ve chvíli, kdy k Vám poveze balík. V případě dopravy Českou poštou nebo WEDO je na uvedené telefonní číslo také zasíláno oznámení o stavu přepravy balíku. Takže budete ihned vědět, že dopravce balík převzal nebo kdy Vám jej bude doručovat.
Poštovné ZDARMA platí pouze u zboží, které je označeno jako „doprava zdarma“ a to dopravcem dle našeho výběru (převážně Českou poštou). Poštovné zdarma neplatí pro velkoobchodní prodej a je nabízeno pouze pro Českou republiku.
Ceny poštovného níže jsou uvedeny včetně DPH.
Důležité pro Slovenské zákazníky
Cena za zboží bude účtována vždy v Českých korunách. V případě objednání na dobírku dopravce tuto cenu přepočítá podle aktuálního kurzu na €uro v den doručování na Slovensku.
Pokud chcete nakoupit zboží na firmu bez DPH, napište prosím tento požadavek do poznámky k objednávce. Je nutné v objednávce vyplnit DIČ a celou adresu firmy.
Česká pošta - ceník poštovného a balného (pouze ČR)
Balík „Do ruky“
Balík "Na poštu"
Balík do "Balíkovny"
Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku a datem doručení.
V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/ , kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu nebo emailu můžete změnit termín nebo místo pro doručení své zásilky.
Standardní úložná doba balíku je 7 dní, tuto dobu lze zdarma na požádání u Vaší pošty prodloužit až na 15 dní. Toto lze provést online nebo telefonicky na poště. Tzn., že v případě neúspěšného doručení nebo nevyzvednutí leží balík na poště a po uplynutí úložné doby se vrací odesílateli. Sledování zásilek je možné na adrese: www.postaonline.cz/trackandtrace/
Z důvodu striktního omezení rozměrů lze přepravu Balík do Balíkovny vybrat pouze za následujících podmínek:
PPL - ceník poštovného a balného (pouze ČR)
PPL Private - vnitrostátní balíková doprava – pouze ČR
PPL Parcelbox nebo Parcelshop
Sledování zásilek je možné na adrese: www.ppl.cz
Z důvodu striktního omezení rozměrů lze přepravu do Parcelboxu nebo Parcelshopu vybrat pouze za následujících podmínek:
WeDo - ceník poštovného a balného (ČR i SR)
WeDo vnitrostátní balíková doprava – pouze ČR
WeDo mezinárodní balíková doprava na Slovensko (platba pouze na dobírku nebo kartou přes eshop)
Sledování zásilek je možné na adrese: www.wedo.cz
Zásilkovna - ceník poštovného a balného (ČR i SR)
Sledování zásilek je možné na adrese: www.zasilkovna.cz
Z důvodu striktního omezení rozměrů lze přepravce vybrat pouze za následujících podmínek:
Paletová doprava Česká pošta nebo PPL Sprint (pouze ČR)
Osobní odběr - BÍLOVEC
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží na provozovně. Možná je i platba předem na účet a následné vyzvednutí zboží na provozovně. Na této pobočce je možné zaplatit platební kartou.
Adresa provozovny pro osobní odběr v Bílovci (prodejna a hlavní sklad)
Osobní odběr - HobyBOX
Zboží si můžete objednat v vyzvednout v našem HobyBOXu až když se vám to hodí. Objednávku je nutné uhradit předem buď přes platební bránu na eshopu nebo bank. příkazem. Po zaplacení vyčkejte, než zboží vložíme do boxu a následně vám dorazí SMS zpráva, ve které najdete PIN pro vyzvednutí. Do HobyBOXu lze objednat zboží pouze menších rozměrů.
Adresa HobyBOXu:
Osobní odběr - ŠENOV U NOVÉHO JIČÍNA
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží na provozovně. Možná je i platba předem na účet a následné vyzvednutí zboží na provozovně. Na této pobočce je možné zaplatit platební kartou.
Adresa provozovny pro osobní odběr v Šenově u Nového Jičína (prodejna)
Dobírka - nejjednodušší a nejrychlejší způsob
Objednané zboží Vám zašleme na dobírku, což znamená, že toto zboží uhradíte v hotovosti řidiči při převzetí balíku. Poštovné a balné účtujeme dle výše uvedených cen. Tato služba je zpoplatněna částkou 40 Kč. (Při zaslání na Slovensko je dobírkový poplatek 60kč).
Při zaslání balíku na Slovensko uvádíme cenu v Kč a dopravce následně přepočítá cenu na €uro podle aktuálního kurzu ČSOB banky.
Platba předem na bankovní účet
Po potvrzení objednávky odešlete platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby) a zboží naskladněno. Číslo našeho účtu je 43-5598750297/0100 a variabilní symbol (VS) je číslo objednávky. Na vyžádání můžeme vystavit zálohovou fakturu.
UPOZORNĚNÍ: Tento způsob platby není možné využít ze zahraničních bankovních účtů.
Platba platební kartou VISA nebo MasterCard - www.GoPay.cz
Při placení na internetu jde především o rychlost a bezpečnost.
Online platby prostřednictvím platební brány GoPay zaplatíte vždy jednoduše a rychle, aniž byste se museli bát o své peníze. GoPay aktivně spolupracuje s bankami a dalšími finančními institucemi a díky tomu Vám můžeme nabídnout opravdu širokou nabídku platebních metod.
Umožňujeme platby kartami VISA a MasterCard nebo také pomocí rychlého převodu u většiny hlavních tuzemských bank.
UPOZORNĚNÍ: Tato služba umožňuje zaplatit ihned po odeslání objednávky přes eshop. Nejedná se o platbu kartou na dobírku dopravci při převzetí zboží.
Twisto Pay - www.twisto.cz
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, zapsanou v OR vedeném MS v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 (dále jen “Twisto”) na základě postoupení pohledávky na úhradu celkové kupní ceny s prodlouženou splatností na společnost Twisto, a to za podmínek uvedených ve Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO".
Kupující volbou služby Twisto prohlašuje, že je svéprávný a starší 18 let a zároveň si je vědom toho, že služba platba “Twisto” je určena pouze osobám splňujícím uvedené požadavky.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany společnosti Twisto, je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne odeslání zboží či služby.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením zaslaným elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží či služby Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“. Kupující bere na vědomí, že v případě využití služby “Twisto” je tato objednávka závazná a neslouží jako rezervace zboží či služeb.
Kupující souhlasí s tím, že volbou služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení žádosti společností Twisto, akceptuje Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Nákup na splátky ESSOX
Jak nakupovat na splátky přes e-shop s úvěrem od ESSOXu?
Více informací včetně specifikace služby a podmínek najdete na webu https://www.essox.cz/nakup-na-splatky
Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás emailem nebo telefonicky.
Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce a veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, zákazník nahlásí škodu na zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Tím se výrazně urychlí a zjednoduší proces reklamace.
V případě, že je balík doručován dopravcem GEIS
V případě, že balík byl doručen dopravcem PPL nebo DHL
V případě, že balík byl doručen Českou poštou
Zde zadejte Váš e-mail a získáte tak nejnovější informace i ČASOAKCE z HobyNaradi.cz. Již Vám nic neuteče!
Máte dotaz? Společně jej vyřešíme!
Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat a zlepšovat naše služby. Abychom jejich data mohli využívat, potřebujeme váš souhlas.
Cookies nutné pro fungování webu. Tuto možnost nelze vypnout.
Analytické cookies nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají. Umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Tato data zpracováváme bez použití identifikátorů. Pokud vypnete používání analytických cookies, přicházíme tak o cenná data, která nám pomohou zlepšovat naše služby, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace webu.
Reklamní cookies nám pomáhají zobrazovat vám to, co vás opravdu zajímá. Cílená reklama je zobrazena na základě chování anonymního uživatele či skupin uživatelů na webových stránkách. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených vašim zájmům.